Babygirll Kızlar selam kızım 3 yaşında tahlilden anlayanlar bakabilir mi pazartesiye kaldı içim içimi yiyor hiç rahat değilim diğerlernde normal değer yazıyor bunlar bi kırmızılı çıkıyor anlayanlar bakabilir mi
ppzeynep Babygirll B12’si ve D vitamini çok çok düşük. Doktor takviye verecektir. Gluten için de test yapmış ama değerden anlamıyorum. İnternetten baktığıma göre çölyak negatif görünüyor.
Saadeee Babygirll b12 ve d vit çok düşük acil takviye başlanması lazım doktorunuz verir zaten mutlaka diğerini bilmiyorum