2prensannesi_06 Kizlar 4 yas oglum var bide 5 yasinda var bilmiyorduk zevk suyuylada hamile kalindigini bugun korunmaya gittigimde ogrendim korunmak icin test yaptirmam gerekiyormus yaptigimda sonda kucucuk cizgi olusacakmis ama olusmamis gibi kucukmusgibi bide sizde bakarmisiniz https://mutluresim.com/images/2024/06/06/zHWDDL.jpghtt
ppzeynep 2prensannesi_06 Testi yaptıktan ne kadar sonra çektiniz bu fotoğrafı? Çok fazla idrar damlatmışsınız, test doğru sonuç vermemiş. Ama çizgi falan da yok. Merak etmeyin. Bence hamile değilsiniz.
2prensannesi_06 Birdunyabircennetannesi evet biraz cok gitti resimde anlasiliyormu bilmiyorum sona dogru asiri silik bi sekilde sanki anlayamadim o yuzden boyle bi soru sarayim dedim
2prensannesi_06 ppzeynep bunu oglen yaptim ve musait olmadigim icin inceleyemedim ve da yeni baktim cektim
2prensannesi_06 Beyninizikullanmakucretsizdir elimde yok ama yarin kan vermeye gidecegim gun icerisinde cikar 2 adetimde ilk basta cok farkli geldi ve suan karnim az bisey sis
2prensannesi_06 Birdunyabircennetannesi yarin kan vermeye gidecem saglik ocagina ama gun icinde cikar