Merhaba benim gibi bir sorun yaşayan var mı acaba ? Geçen yaz da anyı sorunu yaşadım temmuz başı başlamıştı bu sene haziran başında başladı. Bana geçen yazı zehir etti. Diz kapağından aşağı iki bacağımda da çeşitli yerlerde kabarıp sönen kırmızı şiddetli kaşınan minik kabarcıklar. Yine bu yaz da kabusum oldu 3 gündür kaşıntı yaşıyorum geçen yaz doktorun verdiği ilaçları kullanacağım eğer geçmezse tekrar giderim. Bana cildin çok kuru dedi ve kaşıntıya strese bağlı olduğumu söyledi ilaçlarım arasında kortizonlu merhemde var maalesef 😓 hala emzirme dönemindeyim. O zamanlarda da bebeğim 4 aylıktı dozu az olduğu için sıkıntı yok dedi. Neden bu oluyor anlamadım ben sıcaklarla ilişkilendirdiğini çünkü geçen yaz çok sıcaktı evimiz Bursa da yaşıyorum yine bir kaç gündür sıcaklar başladı. Sanıyorum benim yaşadığım olay egzamanın bir türü araştırmama göre Allah kimseye vermesin yaşadığım kaşıntıyı eşimle ilaç kullanmak istemesemde sanırım başlayacağım