eda_0421 Acil bakarmısınz bebeğim karyoladan düştü her hangi bir sıkıntı olur mu🥹çok korkuyorum 1 yaşında bebeğim ve fayansa düştü
Beren2323 eda_0421 kusma oldu mu kusunca tehlikeli oluyor bir kaç saat uyutmayın inşallah birşey yoktur
minikmucizemaak eda_0421 Doktora götürün tabii burda size bir şey olmaz derler içte bir şey olur Allah korusun hemfde fayansa düşmüş biran önce bi doktor görsün, geçmiş olsun çok
1anneem eda_0421 ben oglumu 3 aylıkken puset ten asfalta dusurmustum oturmamıs tam puseti suan 4 yasında sukur sıkıntı olmadı rabbım koruyor ne kdr dıkkat etsekte oluyo kusma gozde kayma olmazsa sıkıntı olmuyo sukur onla gecmıs olsun
Nkocak Gözlerde kayma varsa kusuyorsa o an şok sandığınız ama nöbrte benzer bi hali varsa ki düştüğü anda doktora gidin umuyorum ki şuan doktora gitmişsinizdir geçmiş olsun
eda_0421 Doktor birşey yok dedi 1 saat oluyor kusma göz kayması vs yok suan 💜teşşekür ederim cevaplarınız için