kurabiyevarsimitvar 2 defa denedim de pek etki göremedim düzenli mi kullanmak gerekiyor acaba? Kullananlar varsa sizin bebeğinize etki ediyor mu etmiyor mu yazabilir mi?
minikannesi_ kurabiyevarsimitvar ben kullanıyorum, gaz olduğunda karnı aprıdığında, yağ ile masaj sonrası onu takıyorum çok etkisini gördüm
kader2023 Ben kullandım neredeyse beş ay kadar çok gazlı ve kolikti bebeğim gaz masajı yapıyordum tatlı badem yağı ve adaçayı yağı sürerek sonra kemer ve patiklerini giydiriyordum çok rahatlıyordu bebeğim hatta 11 aylıkken midesini üşütmüştü hep kusuyordu bebek vicks ile karnını ovaladıktan sonra kullandım hemen kusması geçmişti bide normal sıcaklıkta suya oturduyorduk o da çok iyi geliyordu
kurabiyevarsimitvar kader2023 Ya bir de mikrodalgaya 2 dakikalık katıyorum aşırı sıcak oluyor içime sinmiyor o sıcaklıkta bağlamak biraz bekliyorum ondan mı etki etmiyor acaba? Siz nasıl ısıttınız?
kader2023 kurabiyevarsimitvar 120 derecede 10 dakika ısıtıyordum airfreyer da zaten kendinizde de bakarsınız ısısına
cemrenuraden Kolik bebeğimi önce banyo yaptırıyordum sonra karnına masaj yapıp kemeri takıyordum biz çok memnun kaldık çok iyi geldi
kurabiyevarsimitvar kader2023 10 dakika çok değil mi ya ben mikrodalgaya 2 dk atıyorum çok sıcak oluyor
Sutlukahve-12 Anaaaam fasa fiso kız hep . İlk hevesli annelerin hep yaptığı hatalar 😅 bacımsu sen karnına bol masaj veya bol kimyonlu su kaynat içir ve zeytinyağ gerisi Hiiiiikayeeee
kurabiyevarsimitvar Sutlukahve-12 masaj yapıyorum sürekli kendim de kimyon-rezene-anason karıştırıp demleyip içiyorum günde 2 defa
kurabiyevarsimitvar elbay53 Bazı kişilerde işe baya yaramış o yüzden hamileyken almıştım ben de ne olur ne olmaz diye indirimdeydi🥲
sdtnrsvn Biz aldık onun mevzusu karnı ılık tutmak, biz memnun kaldık . Ben ütü ile ısıtıyorum sıcak olursa iliga yakın olana kadar bekliyorum . Bir de bebeğimi ılık su dolu kovaya sokuyorduk onunda faydasını gördük . Şifa olsun