Aybarsegebebek Bebeğim 18 aylıkken memeyi bıraktı şimdi 23 aylık. Şuanda da hamileyim ve bebeğim bir iki aydır memeyle oynuyor seviyor. Bu normal mi başına gelen var mı
arasardaannesi Aybarsegebebek kımıleri bıraktırmaya calısıo ona alıstırıo bıkac ızın vermeyın oynamasın 🌺
Aybarsegebebek arasardaannesi oynayınca annecim o bebekler için sen abi oldun diyorum ağlayıp kendini atıyo. Yani izin vermiyorum ama her fırsatta elini atıyo
arasardaannesi Aybarsegebebek malesef zordur tbı ama dıolar ya hanı kararlı olun vermıcem dedıgınız seyı vermeyınkı anlasın kendını atınca verıonuz dıe tekrr tekrr aynı seyı yapıodur vermyın sarılın krızı gecsın fln alısır heralde 🌺