nbanba eger tazikli oluyorsa sütünüz cok oluyor tabi siz daha iyi bilirsiniz ama manuel silikon olan süt sagma aparatları var gece beveginizin uyanmasına yakın gögsünüzü onunla sagıp yarılayın, bebeginiz kalkınca sizi emsin. Benimde gece ve gündüz cok tazyikli oluyor ben çözümü böyle buldum. Gece birden fazla emmiyorsa dönüşümlü verin ya da tek gögüs verin sabah diğerini aparatla yarılayın öyle verin. Bu şekilde sagımla süt cok artmıyor diğer süt sagma makineleri gibi degil ve agrısız oluyor hem sizde rahat uyursunuz gögsğnüz hafifleyince