nurcannceyy mucizem10 instagramda bir doktor da dinlemiştim çok sıcak ortam da vücut soğuyorsa tezatlık vardır bebek terleyerek kendi vücut ısısını düşürüyormuş yani aslında bebek üşümüyor kendini ılıştırıyor
lidokain mucizem10 bizimde o civarda hep tişört ve kısa kol ile yatiriyorm. 28 aylık. Zibinla yatmayı kabul etmiyor öyle yatircamda. Nse üzerini ortmez zaten bu da yeterli
cimcime1018 mucizem10 26 derece odamız. Kısa kollu zıbın + altına da şort giydiriyorum. Üst örtme yok. Sıcaktan uyuyamiyor zaten 🤦🏻♀️