uykusuzanne__ Doğum yapalı 9 ay oldu ve tuvalete gitim de peçeteye sildimde çok özür dileyerek söylüyorum böyle süreki sümsüksü beyaz bazen kırmızı jel gibi bir şey geliyor neden olabilir acaba
uykusuzanne__ [silindi] önceden arada oluyordu şimdi 2 haftadır her gün oluyor nerdeyse benimde kafama takıldı bende gidecem olmazsa
[silindi] uykusuzanne__ Benim daha çok beyaz oluyor. Sadece yumurtlama dönemi olurdu. Arttı. Belki hala vücut bir şeyler atıyor olabilir. Ama benim 15 ay oldu 🫠
uykusuzanne__ [silindi] bilemiyorum ki ramazan ayında da kanamam olmuştu çok çok doktora gitimde normal demişti
[silindi] uykusuzanne__ Ben şu an reglyim. Normalde 4 gün sürer bugün beşinci gün ve ilk günki gibi çok oluyorum. İkinci kez oluyor bu.
dilekemal Hamilelik döneminde idrar kanalları genişliyodu yanlış hatırlamıyorsam.Ben bunun devamlılğında gelişen bir durum olduğunu düşünüyorum aynısı bende de oluyor asla koku yok ama akıntı hali eskiye oranla daha sık oluyor.🤔 15 ay oldu doğum yapalı
uykusuzanne__ dilekemal benimde öyle birde ramazan ayında acayip şekilde kanamam oldu doktora gitimde normal pis kanlar akıyor normal korkmayın demişti ama şimdi akıntım var ve koku yok ve her gün var