arkadaşlar bebeğim 14 aylık olucak bu zamana kadar oyunlar kitaplar bi şekilde oyalayarak yemek yediriyodum ama artık daha zor olmaya başladı bi kaç sefer telefondan kendi videolarını filan izlettim bi kaç sefer izletmeme rağmen artık sürekli telefon görünce aç diye tutturuyor evet ekranla yedirmek daha kolay ama alıştırmak istemiyorum sulu etkinlikler kinetik kumlar vs hepsini deniyorum onlarla oynarken ama günde üç öğünde kinetik kumla oynayamaz başka güzel önerileri olan var mı ? neler yapabilirim diye yemek dışında hiç ekran vermedim verenlere de saygı duyuyorum ama alışsın yani aslında kendim bu kolaylığa alışayım istemiyorum