Bebeğim 4 günlük dün değeri 12 çıkmıştı bugün 15 olmuş sınırda 17,5muş
Dün çocuk doktoru yatış için 12 değer az yatırmayayim ama yarın tekrar baktırın dedi buradaki devlet hastanesinde baktılar 15 olmuş gidin yatış olur dediler sütüm var sık sık emer mama takviyesi dedi doktor dün onada başladık başka ne yapmam gerekiyor