Kızlar bebeğim 5 ay 3 haftalık 5 aylık olduğundan beri yani 3 haftadır vücudunda kızarıklıklar var süt alerjisine baktı doktoru sut alerjisi yok zaditen diye bir damla verdi kullanıyorum ama işe yaramıyor birde mustela stelatopia krem önerdi o önermeden önce almıştım onu da kullanıyorum ama işe yaramıyor lütfen bebekleri bu sorunu yaşayan bilgisi olan yardımcı olsun çok üzülüyorum ne yapabilirim