Fatura isteyin yoksa maliye bakanlığına şikayet edeceğim deyin. Faturayı aldıktan sonra tüketici hakem heyetine başvurun. Umarım bir yerde mağazaları vardır denetleme yapılabilir. Şimdi de tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz ama vergi numarası istiyorlar o da faturada oluyor. Hepsi e devlet üzerinden bu arada. Hangi sayfa bilelim bulaşmayalım