feyzahmet Merhaba bebeğim 23 günlük sütüm yeterli mi bilemiyorum kilo ölçümü 1 hafta sonra olacak. Ama mama vermiyorum bez sayısı iyi gibi. Gün boyu her istediğinde emziriyorum bazen güzel emiyor bazen boş çekiyor ona da takılmıyorum. Çok emmeden uyursa sütümü sağıyorum günde iki kez falan. Ne çıktıysa ara ara gün içinde şırıngayla onu da içiriyorum. Bazen iyi cc çıkıyor bazen iki meme 30 cc😞 Çevremdekiler sağma bebeğin çekmesi gerek o sütü diyorlar ama ebeler meme boşalınca daha güzel süt üretir diyor. Bnde artsın diye sağıyorum zaten. Böyle böyle ilerliyoruz acaba doğru mu yapıyorum?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala feyzahmet Çevremdekiler sağma bebeğin çekmesi gerek o sütü diyorlar Kulaklarına pamuk tıka hayatım🤣ilk defa böyle bir şey duyuyorum
hazale966 feyzahmet bebek emdikten sonra süt sağın. Ne kadar çıktığına takılmayın, amaç memeye uyarı vermek. Power pumping yapabilrisiniz. Süt arttırıcı Takviye de alabilirsiniz. Protein ve bol su icmenizi öneririm günde 2,5-3 lt kadar
Doga80 Bebeğinizi 2,3 saatte bir emzirdikten sonra göğüste kalan sütü de sağarsanız sütünüz artar, hemen artmıyor diye üzülmeyin, şimdi sağarsanız en geç 1 ay içinde sütünüzü arttırmış olursunuz