peragizz ben; eşim ve kendim büyütüyorum 1,5 aylık bebeğim. Eşimde sabah işe gidiyor haliyle akşam geliyor😀 karışan laf eden olmuyor en azından🙂 bide yarın öbür gün bende şunu yaptım deme hakkı olmuyor kimsenin. Kötü yanı da yorgun oluyorsunuz tabi uyuyamıyorsunuz birine bırakıp:) ben uykusuzsam eşim geldiginde bebeği ona devredip 2-3 saat uyuyorum😊 bence artısı daha fazla 🙂 kimseden birşey beklemiyorum😀