Mdorukkk Çok üzüldüm annesinin açıklamasını dinleyince de içim parçalandı resmen. Böyle şeyler görünce diploma falan boş diyorum. Okumuş ama vicdan? Vicdan olmadıktan sonra bilge olsa kaç yazar. Bu yüzden çocuklarımıza her zaman önce vicdan ve merhameti aşılamalıyız.