Anneler 6 aylık bebeğim 60-65 sm yükseklikten yüz üstü parke zemine düştü gözlerinde kayma kusma vs olmadı şuan düşeli yaklaşık 2 saat oldu acile götürdüm tomografi yapmadı doktor birleşmeyi yok dedi 2 saat acilde beklememizi söyledi şu anda bekliyoruz çok korkuyorum nolur Alparslan’a dua edin birşey olmasın 50 sm üzerinde düşmeler tehlikeli oluyormuş 😔başına gelen bebeğine birşey olmayan anneler varsa yazsın rahatlatsın beni 🙏🏻