Bedsssss Benim de oğlum 25 aylık, bizde tuvalet eğitimine başlayalı 10 gün oldu. İlk günler normal olarak kaçırıyordu, şimdi geldiğinde çiş diyor lazımlığına gidene kadar tutuyor. Fakat biz daha öncede ufak ufak lazımlığa oturturyorduk belki de ondandır. İlk zamanlar tuvalet eğitimi kitabı ile birlikte oturuyorduk o çok fayda sağladı, kesinlikle tavsiye ederim. Az önce de kakası geldiği gibi kendi gidip yaptı. Birde 2 gündür oğluma ne külot ne de altlık giydiriyorum tüm halıları topladım onunda işe yaradığını düşünüyorum