eez ahhahahahahah aynı ben durum aynı yaşına 1 hafta önce girdi arada delirtir beni hele şu 3,4 gündür çıldırtıyor doğru düzgün bişey yemiyor ağlıyor sürekli kucağa alıp gezdiriyorum anca öyle rahatlıyor yere bıraktığım anda tekrar devam iş bile işleyemiyorum ama geçicek bu zamanlarda sabredin anneler çok zorlanıyoruz yıpranıyoruz ama onları biz hayata getirdik ve sorumluluğumuzu almalıyız sakin kalarak en güzeli de 😊😊