Bebekler emerken bu eylemi genelde neden yaparlar üstten gaz olunca yapıyordu ama gazı olmasa da yapıyor acaba uykusu mu geldiğimden bilen anneler mutlaka vardır emmeyi bırakıyor yanağını memeye sürüp kafasını çeviriyor sonra yine aynı şey yine aynı şey 😁 ritimli olarak