gencmom_ aile hekimliğinde yapılıyor ordaki hemşireye korunma yöntemi olarak aylık igne istiyorum deyin size aşı kartı veriyorlar o günde gidip oluyorsunuz aşıyı. İlk aşı reglken 2.veya 3. Günü gidip oluyorsunuz sonra da her ay aynı gün gidiyorsunuz.