Ada1704 Bebeğim 1 ay 20 günlük 4 saattir uyuyordu. altını açtığimda 4 defa çiş yaptı . Yarım saat arayla uyanıkken tekrar çiş yaptı. Normal mi bu doktora gitmem gerekli mi
GezginPaNDa Az yaparsa sorun çok yaparsa değil. Minicik mesanesi var hemen doluyor o yüzden sık sık çiş yapıyor
Ada1704 İçim rahatladı teşekkür ederim. Tam bi evham annesiyim farklı bişey görsem normal mi direk bloglara sarılıyorum 🙄