Valla annesine güvenip ona bebeğini emanet edenlere o kadar özeniyorum ki. Benim annem yok ya olmadı. 2 aydır kayınvalidem bakıyordu. Şimdi bayram için memleketne döndü daha dün döndü hatta bugün annem tek bakıyordu. Ben de evden çalışıyorum. Bir anda ağlama krizi sesi duydum. Yanlarına gittiğimde eli kolu çizik içinde, bahçede kedi tırmalamış. Bebeğim daha 20 aylık. Yani bir anneanne torununun kedilerle haşır neşir olmasına göz yumar mı bilmiyorum ama kayınvalidem bakarken hiç böyle bir şey olmadı. Hem de büyük hasta bir kedi var o tırmalamış. Benim oğlum sanırım onun kuyruğunu çekmiş canını yakmış kedi de can havliyle tırmalamış. Yani hiç yakınlaşmalarına izin vermemeliydi. Çok ağladı çok canı yandı oğlumun.
Fotoğraf iletiyorum yıkadık baticon sürdük ne yapmalıyız ne önerirsiniz anneler çok sinirliyim.
