visnelitart kesinlikle doğru demiyorum. Siz ne yaptınız diye sormuşsunuz. Öneri değil, tavsiye değil. Ben doğduğunun ertesi günü verdim. Benim için büyük kolaylık oldu. Uykuya geçişi kolaylaşıyor. Zaten daldığında geri atıyor emziği ağzından. Ablam geç kalmıştı emzik vermeye. 2-3 aylıktı bebeği. Asla tutmadı. En dandiğinden en pahalısına her markayı denedi. Aşırı zorlanmıştı.emzikle sakinleşiyor bebekler. Gündüzleri olabildiğince vermiyorum zaten. Sadece uyku saatlerinde ağladığında filan veriyorum ben