Benim bebeğim de bazen tutup bazen tutmuyordu şimdi iki aylık asla tutturamıyorum. Her bebek emzik almaz evet ama emzirmeme rağmen emme güdüsünü doyuramıyorum. Kilosu gelişimi gayet iyi doyuyor yani ama sürekli aranıyor denemediğim emzik de kalmadı keşke alsalar