Merhabalar,bebeğim 33 haftalık prematüre olarak doğdu.Suanda 21 günlük burnundan ameliyat olduğu için 17.gunun sonunda anca ten tene temas yapıp emme çabasına girdik fakat nefes alırken kendini ağzından destekledigi için uzun süreli emmemiyor ve emmiyordu hastanede enjektör ile besledikleri soylediler fakat ben evde öyle besleyemiyorum hem yarisini dışarı atıyor hemde uyuya kalıyor boğulacak gibi oluyor. Korktuğum içinde aventin meme ucuna benzer biberonunu aldım ondan da çok az iciyor sıksık sağıp vermeye çalışıyorum birazda göğüs ucum küçük beni emmesi için neler yapılabilirim 😔Biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin 🤲🏻