sivas585 Oglumun gobegı 1 haftalıkken düştü sonra kanamaya başladı acile götürdük 12 günlükken tekrardan k vitamini iğnesi yaptılar şimdi 23 günlük tekrardan kanamış orası neden tekrardan kaniyo aynisi bebeğinde olan varmı arkadaşlar
Noname21 sivas585 topuk kanı alınöadı mı? Birde zaten doğum yaptığınız hastanede birinci ay kontrolü olmalı arayın söyleyin 1. Ay getirin derlerse o zaman götürün yoksa hemen götürün koter ile yakılıyor
sivas585 Noname21 alındı 1.ayda sadece sağlık ocagina cagirdilar aşısı için çocuk doktoru çagırmadı ama götürücem mikrop kapar kanarsa habire belki