Benim oğlum 5 ayına kadar çok gazlıydı. Geceleri hiç uyuyamazdık. Bana da 4.ayımızda önermişlerdi. Denemiştim az da olsa işe yaradığını fark ettim. Zaten belli bi süre sonra da gazımız bitti şükür. Acı elma yağından mı yoksa 5 aylık olduk diye mi bitti bilmiyorum ama biz faydasını gördük. Ayaklarının altına ve karnına sürüp masaj yapıyordum. Ama sizin bebeğiniz çok küçükmüş onun kokusu çok keskin bi zararı olur mu bilemedim