Kızlar doktor umuz pedia d vitamini yazdı ondan önce saglık ocagıda monovit vermisti biz monovit kullanıyorduk 13 günlük bebegim bugüne gelen e kadar çok fark etmemiştim ama bugün 3 buçuk saattir falan bir türlü uykuya dalamıyor çocuk uykusu var tam dalacak gibi oluyor açılıyor sizde nasıl oldu değiştirmelimiyim pedia iyi mi