Elifssu benim çocuğumda da aynı durum oldu3buçuk kilo doğup 3kiloya düştü. Emmiyordu da, böyle kilo vermeye devam ederse kuvöze alcaz dediler. Mama takviyesi başlandı emzirmeye de çabaladım sürekli ve 2gün sonra 3200oldu çok şükür saldılar hastaneden. Şimdi 4ay10günlük, 6900kg geldi. Bu ay 600gr almış, bu ay çok beslenme reddi oldu. Sizde de oldu mu 4.ayda beslenme reddi? Sizin bebeğiniz çok güzel toparlamış maşallah🧿 bide emzirmeyi devam ettiremedik biz, naptıysam ne o emdi ne de sütüm arttı o yüzden mamayla devam ettik ediyoruz hala.