Masal05ozge valla canm zor ama insan alışıyor ben kahve kullanıyorum iştah kesiyor ekmeği kolay kestim bununla tam kafayı koydum vericem diye verdim vermeye devam ediyorum insan zayıflayınca mutlu da oluyor mide küçülüyor aramıyorsun eskisi gibi yemekleri