Genelde erkek çocukları gec konuşur derler ama benim kızım konuşmuyor iki yaşa girdik ama tık yok hala 1 ay bile birsey eklemezmi üzerine ya doktorumuzda gelismi iyi bol bol kukla kart dedi inanın hepsini yapıyorum her gün mutlaka bir kitap okuyoruz cırt cirtli ve yapboz zaten çabuk sıkılıyor elimden geldikçe dışarı çıkarıyorum abiside var tv çok azdı tamamen kestim evcilik oynuyoruz kuaför culuk oynuyoruz öyle şeyleri daha çok seviyor kaba motorunda bu sıkıntı yok anlıyor da herseyi bisiklet falan surebiliyor ama yok çocuk bir türlü konuşmuyor destekleyici surupta aldım
Ne yazık ki yakınımda bir terapist falanda yok hastaneye cocuk gelişimci gelmis ama kimse iyi demiyor şaşırdım artık
Hiç konuşmuyor değil ama kelime az Anne baba dede abi aba anneanne arabaya düt topa bo men diyor ben yerine cilegede kusada ci diyor al ver var aç polis falan görünce nani diyor bebek mama meme alo hayır şurada muzada mu diyor gitti bitti yerine de sadece gi Bi diyor zaten kelime bile değil 4 5 tane de hayvan taklidi birde birsey yiyecegi zaman hamma diyor okadar doktor 3 ay daha bekleyelim dedi bizim gibi olup şunu yaptım ilerleme oldu diyen varmi uzun oldu biraz ama çok. Üzülüyorum artik