sumeyyeasellina benim bebeğimde de gelişim geriliği var( 2 ay 10 günlük) . Üç ayrı yere götürdük biri ayda bir takip edilmeli dedi . İkincisi neredeyse çıkmak üzere muayene esnasında bile çıkabilir bandaj tedavisine hemen başlayın dedi . Üçüncüsü de 1 ay çift bez önerdi sonra tekrar kontrole çağırdı . İlk duyduğumda çok ağlamıştım şimdi de süreçten çok korkuyorum açıkçası . Allah hepimizin bebişlerine sağlık versin , hiçbir ek tedaviye gerek duymadan iyileşsinler inşallah 🙏