15 aylık olmak üzereyiz unibabynin deterjanıyla yumuşatıcısını kullanıyorum ama bazı lekeler çıkmıyor kendi deterjanlarımızla yıkıyorum mecburen beyaz zıbınlarını da beyazlarla bir atıyorum geriye az bir kıyafet kalıyor makine de dolmuyor artık bizim kıyqfetlerle yıkamayı düşünüyorum artık erken mi ?