merhaba bence çok kiloya bakmada takmada .Onun yerine sağlıklı beslenmesinde bi sorun varmı ona bak.
mesela az önce instagramdan gördüm hastalanmayan çocuk diye bi sayfa var Melike diye bi diyetisyen ordan da bakabilirsin 😍😍
Bende şimdi beslenme düzenine bakıyordum oğlumun 3 yaşında hemen hemen aynı kiloda .
Diyetisyen :Süt (insanların %de70 i sindiremiyormuş), m.suyu , paketli gıda (şeker çikolata gofret vs.) YOK DİYOR
peki ne var : Sarımsak,tahin pekmez, ceviz kabak çekirdeği kefir,Zeytin yağı ben şimdilik bu kadar öğrendim 🤣
bunları biliyordum aslında da az önce bi farkındalık daha yüklendi ❤️ Anneler Melektir ❤️