Oğlum anne sütü +mama aliyor sağıp veriyorum 90cc fazla vermiyorum ek mama alsada birkac gundur öğürdukten sonra butun içtiklerini kusuyor mamayı vermeden once gazinida çıkartıyorum milyar olarakta az veriyorum
SIMILAC veriyorum SMA boyle sorun yaşamadık mamadan mi kaynaklı yoksa reflümü anlamadım doktora goturecegim sizlerede sormak istedim yarin 1 aylık oluyor