Kızlar bebeğim ilk doğduğunda 10 gün hastanede kaldı doğal olarak sallanmayı bilmiyordu eve geldik bi kaç gün annem kaldı o arada da sallanmaya ihtiyacı yoktu kendine uyuyodu. Daha sonra kaynanam geldi sallanmaya alistirdi ama 40ciktindan sonra gitti biraz alıştı ama zaten sallamadan da uyuyodu bende yavaş yavaş sallamayi bıraktım kendi kendine uyumayı biliyo ama emziğe alıştı yani şimdi uykuya geçene kadar çoğu zaman yanındayım emziği tekrar vermek için ama kendi kendine uyumaya bıraktığım zaman biraz vicdan yapıyorum çünkü bırakır bırakmaz uykuya gecmiyo oyalanıyo bazen mızmızlanıyo ama ben yanında olsam da yapıyo bunu. Şimdi sorun şu ki güvenli bağlanmaya zarar verir miyim yani anladığında hemen yanındayım bırakayım gitmeyim uyusun gibi bişey yok ama yine de yalnız kalıp uyudugunda ona zarar vermiş olur muyum çünkü aramızda ki bağın zarar görmesini istemem. Uyurken huzursuz olmuyo dediğim gibi zaten ağlasa ya da uzun süre uyumasa yanına gidiyorum