Bizde 3.ve 5. Ayda nımenrix olanı vurdurduk. Bexero 9. Ayda dedıler ama onu yaptırmayı dusunmuyorum cunku henuz Türkiyede bu asının ruhsatı yok ve dunyada bu ası 10 yas üstü çocuklara yapılırken açıkcası kafamda soru işaretleri oluşturuyor. O yüzden iyice arastırmak gerekli diye düşünüyorum