petitonunannesii bizimkinin de doğuştan olduğunu düşünüyoruz çünkü ilk altı ay sadece anne sütü aldı o zaman şikayet olmadı doktorlar anne sütü sayesinde ilk 7ay şikayetlere baslamadigini söylüyor yani aslında her insanda farklı ilerliyormuş. Bilmiyorum ben de hala her şeyi anlamaya çalışıyorum. İnternet üzerinden arama yaptığımda kötü bir çok senaryo ile karşılaşıyoruz bu da kötü hissettiriyor ilaç ise yaramama ihtimalleri varmış umarım yarar bizde de . Nasıl olabilir minicik yavrularımızın içi yara olmuş çok üzgünüm çok yorgunum umarım her şey düzelecek. Gelişim geriliği bizde olmadı aksine her şey yaşıtlarından ilerde. Tabiki her bebek kendine özel. 8aylikken yürümeye başladı vs vs. Ama kilo problemi yaşadık ah ah meğer bebeğimin karnı ağrıdığı için yemek reddediyormus.. bazen de yer ama her zaman değişken. Doktor öyle dedi karnı agriyacagini anladığı için böyle yapmış dedi. Burundan sonda takıldı yaklaşık iki aydır kilo alması için burundan besliyorlar ilk başlarda doktor süt proteini alerjisinden şüphelendiği için allernova mama vermişti ben de kızımda diyet yaptık hala emiyor . Ama biyopsiden sonra alerji olmadığı kesinleşti diyeti kestik. Geçen hafta teşhis konuldu artık burundan beslemede Crohn hastalığına özel mama veriyoruz adı Nestle Modulen. Akşam 20:00 den sabaha kadar ve öğlen iki saat boyunca alıyor toplamda 700 ml ayrıca normal yemek yemeye ve emmeye devam ediyoruz. kansızlık var onunicin vitamin kullanıyoruz . Kilo alıyor ya ona seviniyorum Şuan 14 buçuk aylık 7,855kg. En az 9kilo olması lazımmış. Şu an sadece yaralar için bir ilaç kullanıyor ömür boyu kullanacağı ilaca henüz başlamadık o ilaç için genetik olarak test yaptılar ilaçla kanı arasındaki uyum gibi bir testmiş. Onun sonucunu bekliyoruz ve haftaya fistül oluşmuş mu diye bakacaklarmis. Biraz uzun oldu kusura bakmayın çok yeniyiz her şey karma karışık