serifekrtkn Kızlar bizde 2.aya yeni girdik dün hem aşı olduk ama benim sorum başka ben uni baby in şampuanı kullanıyorum bebeğime geçen gün 5 yaşında kızıma kullandım ve gözüm yandı dedi ve kendimde denedim acıtıyor ve daline geçtim
Mommyhann serifekrtkn unı baby bizde kızarıklıklar falan yapmıştı oğluma iyi gelmedi ilk doğdugunda mustelayla yıkıyordum o iyiydi. Şuan 2.5 yaşında A101 den soffia alıyorum gayet iyi göz yakmıyor kızarıklıkta yapmadı memnunum yanlış hatırlamıyorsam dalinle üreticileri aynı
livanurvealpinannesi61 bebegiminbesigicamdan uni baby göz yakıyor bende kullandım ebebekten almıştım aşırı göz yakıyor. Ve aşırı konak yapıyordu.
gulsaherdemcibal Ben kendimde doğduğumdan beri dalin değiştirmedim oğlumda dilinle yıkanıyor hiç yakmiyor
tugceo92 serifekrtkn benim de kızım 5.5 yaşında uni baby kullanıyorum bende şimdiye kadar böyle hic problem yaşamadık biz
endoplazmikretikulumiste _YanakReisinAnnesii ben ikisinide kullandım ama incia da çok rahat duşa koşarak gidiyor
heradot36 serifekrtkn canım bizde de johnsons babyde aynısı oldu. Belli ki parti numarasına göre bazılarında sorun olabiliyor. İndirimdeyken fazla almıştım o da sıkıntı oldu. Vücuduna kullanıyorum bende ne yapayım.
eflin_bebe serifekrtkn Mustela kullandım 1 yıl boyunca şimdi kızım 2yaşında ecowel aldım onu kullanıyoruz hem saç uzatıyor hem kokusu güzel hemde doğal göz yakmıyor ikisinden birini kullanabilirsiniz Dalin uni baby den daha kötü maalesef hem cildi kurutuyo hemde kimyasal var