Çok küçükken hatırladığım nadir anılarımdan biri de kulağımın delinmesiydi. Anlık o acıyı hislerimi hala hatırlarım. Çocuklarıma asla kendileri istemeden deldirmek istemem. Süs bu nihayetinde çocuğum kendi isterse yapmak daha mantıklı geliyor. Bebeklerimiz her haliyle güzel ☺️