[silindi] Merhaba benim bebeğim de 7 aylık hem anne sürü alıyor hem mama. Normalde hipp kullanıyordum yaklaşık 3 aydır falan bu şekilde. 1 numara da sorun yaşamadım ama 2 de aşırı kabız şuan. Bebelac denedim ama kokusu aşırı ağır geldi bana çok vermek istemedim. Sma yer mi bilmiyorum, böyle bir sorun yaşadınız mı?