Benimde 6 yıl önce 3. Denemede klomen catlatmw iğnesi ile olmuştu ilk oğlum , sanırım 3 hak vardi o zamanlar 3. Denemede aman olursa olur olmazsa aşılamaya geceriz napayim nasip demiştim çok iyi hatırlıyorum kafam rahatlayinca tuttu sanırım , Allah aratmasinn