mrvsenn günde en az 5 çişli alıyor olmalısınız. 2 haftadır kilo almıyorsa doymuyordur emzirmeyi kesmek istemiyorsanız eds sistemi var. Hem emzirip hem mama takviyesi yapmış oluyorsunuz bir inceleyin isterseniz. Hem sütünüz kesilmez artış olur, hem meme reddi yaşamazsınız hemde bebeğiniz doyar ❤️ civilde ve e bebekte ekipmanı var veya eczaneden aldığınız şırınga ve boruyla besleyebilirsiniz ama bence zor oluyor hem emzirip hem şırıngayı basmak. O yüzden bütçeniz varsa satın almanız daha kolay olur.