TeomaninAnnesi kulaklarını kapat herkese,hepsi çok bilmişler kendilerince,kızım uyku konusunda çok zor bı bebekti memeyede çok ama çok alışık bı bebekti mesela yani düşün su bile icmezdi meme içmek için,çok üzülüyordum memeden nasıl keserim uykuya nasıl alistiririm diye ama hiç korktugum gibi olmadı memeden de kolay kestim uykuyada çok rahat alıştı,herşey irade meselesi iraden kuvvetli olmalı bol sabırlı olmalısın zamanla herşey rayına oturuyor sende bebeğinde birbirinize ayak uyduruyorsunuz 💐✨