Bebeğim 6 aylık doğduğundan beri yemesi sorunlu doktora danışıyorum herhangi bir sağlık sorunu olmadığını sağlıklı olduğunu istemediği için yemediğini söylüyor ama hiç tatmin edici cevaplar vermiyor. Ek gıdaya yeni başladık 10 kaşık yiyor sonrasında ağlamaya başlayıp bırakıyor neden olabilir sizce ? Mamayı da en fazla 90 ya 100 cc içiyor destek olursanız sevinirim artık tükendim