Merhaba kızlar doğum kontrol hapı içeceğim ama ben mesela buna başladığımda istediğim gibi bırakabiliyormuyum ? Ve günde 3 kezmi içilmeli kafama göre bırakırsam bişey olurmu başka korunma yöntemine geçtiğimde mesela spiral taktırdığımda bıraksam hamile kalırmıyım kullananlar cevaplarsa sevinirim.