Kızlar biliyorum çok saçma ama sanki artık yemek yapamıyorum. Salçası ya az oluyor ya çok ya suyunu fazla kaçırıyorum ya az geliyor lezzetli olmuyor artık yemeklerim niye böyle oluyor anlamadım. Bir arada hiçbir tatlım tutmuyordu. Bir iki olsa anlarım ama üst üste hiçbiri olmayınca çok can sıkıcı oluyor. Kafadanda çok yapmam illa tarife bakarım ama olmuyor işte. Mecburiyetten ziyan olmasın karnımız doysun diye yiyoruz 🥺 napmalıyım