melissass Ben 2 ay önce sezeryan doğum yaptım henüz regl olmadm eczaneden yasmin doğum kontrol hapı aldım ama nasıl kullanılır bilmiyorum anlatabilecek kimse var mı
Dmt-01 melissass Emziriyorsanız kullanılır mı bilmiyorum bi içini okuyun isterseniz.Şimdi bugün başladınız ya hapa.Bugün perşembe perşembe yazan ilaçtan başlicaksınız ilaç bitince bir hafta ara vereceksiniz bir sonraki perşembe yeni kutuya geçeceksiniz