incikoo isilik bence sıcaktan olmuş günde bir iki kere duşa sokun vücudunu ılık ılık yikayin vücuduna nemlendirici krem sürün aleo Vera jel de olur ve üstünü giydirmeyin hava o kadar sıcak ki bı zıbınla kalsın tişört şort falan aşırı gereksiz çocuk fenalık geciricek eviniz kaç derece 24derecede sadece zıbınla kalmali diyor doktorlar. Benim oğlum da böyleydi hep vücudu bu sekilde olurdu yazin ben sürekli duşa sokar duşta suyla oynatirdim ferahlasin diye deneyin siz de belji gecer